Do konkursu może przystąpić osoba, która:
1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Stanowisko: główny księgowy
Wymiar etatu: 1
Praca w siedzibie jednostki, praca przy komputerze.
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko głównego księgowego” w nieprzekraczalnym terminie do 02.05.2024 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku lub drogą pocztową na adres jednostki.
W przypadku przesłania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wszystkie składane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Dokumentacja złożona przez osobę wybraną do zatrudnienia dołączona zostanie do jej akt osobowych.
Oferty zawierające oryginały lub urzędowo poświadczone odpisy dokumentów, złożone przez osoby, które nie zostaną zatrudnione, zostaną im zwrócone, zaś pozostała dokumentacja (nieodebrana przez kandydatów w ciągu 7 dni od zakończenia rekrutacji) zniszczona.
W przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych, których zakres wykracza poza wymagania wynikające z przepisów KP, należy zamieścić informację o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Oferty złożone po wymienionym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku lub drogą pocztową na adres jednostki.
Konkurs składa się z dwóch etapów:
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w BIP https://sp3.bip.elk.pl/ oraz przekazana w sekretariacie SP3.
Protokół z przebiegu konkursu udostępnia się w sekretariacie szkoły na wniosek kandydata w części dotyczącej jego wyników i oceny.
Konkurs przeprowadza się w oparciu o ustawę z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022 r. poz.530).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 877326040 lub w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku w godzinach pracy sekretariatu.
1.
1789094662_SP3.1100.6.2024.pdf (1.8 MB) Data wprowadzenia do BIP: 22-04-2024 07:46 | Data wytworzenia informacji: 22-04-2024 |
2.
12056348_ SP3.1100.8.2024.pdf (249.3 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-05-2024 12:38 | Data wytworzenia informacji: 02-05-2024 |