logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Informacje o naborze

Ogłoszenie księgowa wersja z dnia 10-09-2024 15:48
Status
Aktualne
Etap
Ogłoszenie
Miejsce pracy
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku
Wymiar etatu
1
Ilość etatów
1
Wydział
Administracja
Ogłoszono dnia
10-09-2024
Termin składania dokumentów
24-09-2024 15:00
Nr ogłoszenia
4/2024
Zlecający
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku

Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która:

1)       ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;

2)      ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)      nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4)      posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5)      spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

b. Wymagania dodatkowe:
    • doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w sektorze finansów publicznych,

    • znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, podatków, opłat lokalnych, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o funduszu świadczeń socjalnych,

    • znajomość obsługi programów komputerowych: księgowo – płacowych, obsługi bankowości elektronicznej, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programu Vulcan, programu Respons,

    • doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub doświadczenie w kierowaniu zespołem i delegowaniu zadań,

    • znajomość przepisów oświatowych i samorządowych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

  • opracowanie analiz, planu, sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • przestrzeganie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

  • opracowanie wewnętrznych dokumentów i zarządzeń niezbędnych do prawidłowego działania w zakresie rachunkowości,

  • kontrola windykacji należności,

  • rozliczanie inwentaryzacji majątku,

  • sporządzanie deklaracji z tytułu rozliczeń podatku dochodowego, podatku VAT, składek na ubezpieczenie społeczne, PFRON,

  • rozdział pracy podległym pracownikom, zgodnie z ich zakresami czynności, sprawowanie kontroli i nadzoru nad prawidłowością i terminowością wykonywanych prac,

  • realizacja zadań z zakresu rachunkowości innych niewymienionych wyżej, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego,
  • wprowadzanie danych do SIO.




Warunki zatrudnienia na stanowisku:

-       1 etat

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej kandydata,

  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie,

  • aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

a. Termin
  • list motywacyjny,

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej kandydata,

  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie,

  • aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu

b. Sposób
c. Miejsce

Oferty należy składać w  terminie do 24 września 2024 r. w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

 Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 877326040 lub w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku w godzinach pracy sekretariatu.

Informacje dodatkowe

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 877326040 lub w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku w godzinach pracy sekretariatu.