Ełk, 25.03.2022 r.
Znak sprawy SP3.26.3.2022
ZAPYTANIE
OFERTOWE
I.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Grodzieńska 1; tel. 87 732 60 40;
e-mail: sp3@elk.edu.pl
II.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia są prace na wymianę instalacji elektrycznej i technicznej oraz
wykonanie pomiarów elektrycznych. Pracę będą wykonywane w pomieszczeniach
Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku o powierzchni 68 m2
.
Termin
wykonania zamówienia:
11.04.2022 r. – 30.04.2022 r.
III.
Warunki udziału w postępowaniu:
1.
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2.
Znajdują się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
IV.
Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:
1.
Cena oferty musi
być wyrażona cyfrowo i słownie oraz powinna zawierać wszystkie koszty usługi.
2.
Oferta powinna być
podpisana przez osobę upoważnioną.
3.
Ofertę należy
złożyć na załączonym formularzu ofertowym.
4.
Oferta otrzymana
przez Zamawiającego po terminie podanym poniżej nie będzie uwzględniona przy
wyborze. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę
przed terminem jej składania.
5.
Ofertę sporządzoną
w języku polskim zawierającą nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis „Zapytanie
ofertowe SP3.26.3.2022” należy złożyć do 04.04.2022r. do godziny 12.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku przy
ulicy
Grodzieńskiej 1.
6.
Wykonawca
składa tylko 1 ofertę.
7.
Jednym
kryterium wyboru jest cena.
V.
Założenia do umowy:
1.
Zamawiający przewiduje
podpisanie standardowej umowy, w której zawarte zostaną m.in. następujące
zasady:
a)
Płatność nastąpi
przelewem po dokonaniu odbioru prac, na podane konto wykonawcy, w terminie 14
dni od daty złożenia faktur przez wykonawcę. Złożenie faktury przez wykonawcę
nie może nastąpić wcześniej niż w dniu odbioru prac.
2.
Kary umowne:
a.
za opóźnienie w realizacji zamówienia 0,5% za
każdy dzień zwłoki (netto),
b.
za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub za
odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy 20% kwoty oferty (netto),
c.
Zamawiający może potrącić kary umowne z
wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę,
d.
Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia
odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne,
e.
zapłata kar umownych nastąpi w terminie 5 dni
od otrzymania noty księgowej lub wezwania do ich uiszczenia.
VI.
Rozstrzyganie
sporów
Spory będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie. W
przypadku braku porozumienia między Stronami spory będą rozstrzygane przez Sąd
właściwy terytorialnie dla Zamawiającego.
1.
1345111470_załącznik nr 2 Formularz ofertowy Sp3 .doc (86.5 KB) Data wprowadzenia do BIP: 25-03-2022 13:46 | Data wytworzenia informacji: 25-03-2022 |
2.
1380292656_protokół postępowania.pdf (230.5 KB) Data wprowadzenia do BIP: 05-04-2022 11:05 | Data wytworzenia informacji: 05-04-2022 |