Znak sprawy SP3.26.7.2022
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.).
I.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Grodzieńska 1; tel. 87 732 60 40;
e-mail: sp3@elk.edu.pl
II.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego
jest zakup dostawa, sprzętu i materiałów do pracowni
robotyki w tym:
- 8 sztuk robotów edukacyjnych
- 20 sztuk
kloców do budowy robotów i programowania
- 40 sztuk
zestawów do kursu
-
wyposażenie 30 miejsc pracy uczniów
- biurko
nauczycielskie
Termin wykonania
zamówienia:
14 dni od
podpisania umowy.
III.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia:
Szkoła Podstawowa nr 3
im. Henryka Sienkiewicza w Ełku 19 – 300 Ełk,
ul. Grodzieńska 1.
IV.
Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:
1.
Cena oferty musi
być wyrażona cyfrowo i słownie oraz powinna zawierać wszystkie koszty usługi.
2.
Oferta powinna być
podpisana przez osobę upoważnioną.
3.
Ofertę należy
złożyć na załączonym formularzu ofertowym załącznik
nr 1.
4.
Oferta otrzymana
przez Zamawiającego po terminie podanym poniżej nie będzie uwzględniona przy
wyborze. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę
przed terminem jej składania.
5.
Ofertę sporządzoną
w języku polskim zawierającą nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis „Zapytanie ofertowe SP3.26.7.2022” należy złożyć do 04.07.2022r.
do godziny 12.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka
Sienkiewicza w Ełku przy ulicy Grodzieńskiej 1 lub przesłać drogą
elektroniczną na adres: sp3@elk.edu.pl
6.
Wykonawca
składa tylko 1 ofertę.
V.
Ocena Ofert :
1. Kryteria oceny ofert: 100% cena.
2. Cena ryczałtowa, powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
3. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający może prowadzić z Wykonawcami negocjacje w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
VI.
Osoby
upoważnione do kontaktu:
1. Szymon
Zaniewski 535-778-385
2. Olga
Nieścier 508-128-599
VII.
Ochrona
danych osobowych:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Joanna Beata Sokołowska, 19-300 Ełk, zwane dalej w skrócie Administratorem.
2. Przedstawicielem Administratora jest inspektor ochrony danych u administratora z którym można skontaktować się pod adresem iod@rodo.elk.pl, lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 732 60 41 e-mail: sp3@elk.edu.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w projekcie czynności kontrolnych i audytowych.
6. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do: żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
7. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim .
8. Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
9. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym, mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz wykonanie umowy.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 formularz oferty.
1.
272781064_załącznik nr 1 Formularz ofertowy SP3.doc (72.8 KB) Data wprowadzenia do BIP: 01-07-2022 13:19 | Data wytworzenia informacji: 01-07-2022 |
2.
1880607136_protokół.pdf (211 KB) Data wprowadzenia do BIP: 04-07-2022 14:04 | Data wytworzenia informacji: 04-07-2022 |