logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Zamówienia publiczne

Projektory i ekrany dotykowe

Ełk, 21.12.2022r.

Znak sprawy SP3.26.14.2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

         I.            Zamawiający:    

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Grodzieńska 1; tel. 87 732 60 40; e-mail: sp3@elk.edu.pl

 

        II.            Opis przedmiotu zamówienia:

a)      zakup i dostawa projektorów - 3 sztuki o specyfikacji:

 

Kontrast statyczny:

25 000:1

Technologia wyświetlania:

DLP

Audio:

tak

Kolor:

Czarny

Komunikacja bezprzewodowa:

nie

Proporcje obrazu:

16:10, 16:9, 4:3

Gniazda we/wy:

1 x HDMI, 1 x USB 2.0, 1 x 3,5 mm minijack

Pobór mocy:

295 Wat

Poziom hałasu:

26 Decybel

Trwałość źródła światła (ECO):

10000 Godzina

Trwałość źródła światła:

4000 Godzina

Maksymalna odległość ekranu:

35.37 Cal

Minimalna odległość ekranu:

3.2 Cal

Maksymalna przekątna obrazu:

301 Milimetr

Minimalna przekątna obrazu:

28 Milimetr

Obiektyw:

F=2.1 ~2.31, f=15.59 ~ 17.14 mm

Jasność:

3600 ANSI Lumen

 

 

 

b) zakup i dostawa interaktywnych ekranów dotykowych - 2 sztuki o specyfikacji:

 

Przekątna ekranu:

65"

Rodzaj matrycy:

VA

Rozdzielczość ekranu:

3840 x 2160 (4K UHD)

Zakrzywiony ekran (Curved):

nie

Format ekranu:

16:9

Wielkość plamki:

0.372mm

Jasność:

400 cd/m²

Kontrast statyczny:

5000:1

Kąt widzenia w poziomie:

178

Kąt widzenia w pionie:

178

Czas reakcji:

6,5 ms

Liczba kolorów:

1.07B

Złącza:

VGA x1
Mini jack x1
RS-232c x1 (DSUB 9pin) RJ45 (LAN) x1 (LAN Control)
USB 4x 2.0
Slot OPS
HDMI x2
RJ45 (LAN) x2 (Automatyczne przełączanie na PC i Androida, 1000 MB)

Głośniki:

Wbudowane

Standard VESA:

600 x 400mm

Kolor:

Czarny

Szerokość:

1489 mm

Wysokość:

897 mm

Głębokość:

87 mm

Waga:

38,5 kg

Dodatkowe informacje:

Czujnik jasności
Tryb kiosk
Warunki pracy - temperatura 0°C - 40°C
Przyciski Zasilanie, Czujnik światła, Złącze USB (2.0)
Języki menu OSD EN, DE, FR, ES, IT, RU, CZ, NL, PL
Plug&Play

Dołączone akcesoria:

Skrócona instrukcja obsługi, instrukcja bezpieczeństwa
REACH SVHC powyżej 0.1% ołowiu
Pilot
x2 (Rysik z dwiema końcówkami)
Kablel zasilający, USB, HDMI

Gwarancja:

36 miesięcy (gwarancja producenta)

 

Termin wykonania zamówienia:

do 28.12.2022r.

      III.            Warunki udziału w postępowaniu:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3.       Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

     IV.            Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:

1.       Cena oferty musi być wyrażona cyfrowo i słownie oraz powinna zawierać wszystkie koszty usługi.

2.       Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.

3.       Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

4.       Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym poniżej nie będzie uwzględniona przy wyborze. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem jej składania.

5.       Ofertę sporządzoną w języku polskim zawierającą nazwę i adres Zamawiającego, nazwę  i adres wykonawcy oraz napis „Zapytanie ofertowe SP3.26.14.2022” należy złożyć              do  23.12.2022r. do godziny 12.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3  im. Henryka Sienkiewicza w Ełku przy ulicy  Grodzieńskiej 1 lub przesłać drogą elektroniczną na adres: sp3@elk.edu.pl

6.       Wykonawca składa tylko 1 ofertę.

7.       Jednym kryterium wyboru jest cena.

       V.            Założenia do umowy:

1.       Zamawiający przewiduje podpisanie standardowej umowy, w której zawarte zostaną m.in. następujące zasady:

a)      Płatność nastąpi przelewem po dokonaniu zamówienia, na podane konto wykonawcy, w terminie 2 dni od daty złożenia faktury przez wykonawcę. Złożenie faktury przez wykonawcę nie może nastąpić wcześniej niż w dniu odbioru zamówienia.

2.       Kary umowne:

a.       za opóźnienie w realizacji zamówienia 0,5% za każdy dzień zwłoki (netto),

b.      za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 20% kwoty oferty (netto),

c.       Zamawiający może potrącić kary umowne z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę,

d.      Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne,

e.      zapłata kar umownych nastąpi w terminie 5 dni od otrzymania noty księgowej lub wezwania do ich uiszczenia.

     VI.            Rozstrzyganie sporów

Spory będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie. W przypadku braku porozumienia między Stronami spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy terytorialnie dla Zamawiającego.

 

 

Status
Rozstrzygnięty
Tryb
nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Zamawiający
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku
Termin składania ofert / wniosków
23-12-2022 12:00
Termin otwarcia ofert / wniosków
23-12-2022 13:00
Data ogłoszenia
21-12-2022

Załączniki

1. 509239923_załącznik nr 1 Formularz ofertowy Sp3.doc (63.5 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 21-12-2022 14:16 | Data wytworzenia informacji: 21-12-2022
2. 885040300_Protokół postępowania.pdf (127.6 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 23-12-2022 14:28 | Data wytworzenia informacji: 23-12-2022

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Joanna Sokołowska
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Murawska
Czas publikacji informacji:
23-12-2022 14:28
Wprowadzający informację:
Joanna Sokołowska
Liczba wyświetleń informacji:
184
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji