logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Zamówienia publiczne

Ekrany dotykowe

 

Znak sprawy SP3.322.3.2023                                                                                                                                           Ełk dnia, 22.03.2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

                         I.            Zamawiający:    

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Grodzieńska 1; tel. 87 732 60 40; e-mail: sp3@elk.edu.pl

                           II.            Opis przedmiotu zamówienia:

a.        zakup i dostawa interaktywnych ekranów dotykowych - 3 sztuki o specyfikacji:

Przekątna ekranu:

65"

Rodzaj matrycy:

VA

Rozdzielczość ekranu:

3840 x 2160 (4K UHD)

Zakrzywiony ekran (Curved):

nie

Format ekranu:

16:9

Wielkość plamki:

0.372mm

Jasność:

400 cd/m²

Kontrast statyczny:

5000:1

Kąt widzenia w poziomie:

178

Kąt widzenia w pionie:

178

Czas reakcji:

6,5 ms

Liczba kolorów:

1.07B

Złącza:

VGA x1
Mini jack x1
RS-232c x1 (DSUB 9pin) RJ45 (LAN) x1 (LAN Control)
USB 4x 2.0
Slot OPS
HDMI x2
RJ45 (LAN) x2 (Automatyczne przełączanie na PC i Androida, 1000 MB)

Głośniki:

Wbudowane

Standard VESA:

600 x 400mm

Kolor:

Czarny

Szerokość:

1489 mm

Wysokość:

897 mm

Głębokość:

87 mm

Waga:

38,5 kg

Dodatkowe informacje:

Czujnik jasności
Tryb kiosk
Warunki pracy - temperatura 0°C - 40°C
Przyciski Zasilanie, Czujnik światła, Złącze USB (2.0)
Języki menu OSD EN, DE, FR, ES, IT, RU, CZ, NL, PL
Plug&Play

Dołączone akcesoria:

Skrócona instrukcja obsługi, instrukcja bezpieczeństwa
REACH SVHC powyżej 0.1% ołowiu
Pilot
x2 (Rysik z dwiema końcówkami)
Kablel zasilający, USB, HDMI

Gwarancja:

36 miesięcy (gwarancja producenta)

 

Termin wykonania zamówienia:

do 07.04.2023 r.

 

 III.            Warunki udziału w postępowaniu:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3.       Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

             IV.            Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:

1.       Cena oferty musi być wyrażona cyfrowo i słownie oraz powinna zawierać wszystkie koszty usługi.

2.       Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.

3.       Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym.

4.       Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym poniżej nie będzie uwzględniona przy wyborze. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem jej składania.

5.       Ofertę sporządzoną w języku polskim zawierającą nazwę i adres Zamawiającego, nazwę  i adres wykonawcy oraz napis „Zapytanie ofertowe SP3.322.1.2023 ” należy złożyć do 30.03.2023 r. do godziny 12.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3  im. Henryka Sienkiewicza w Ełku przy ulicy  Grodzieńskiej 1 lub przesłać drogą elektroniczną na adres: sp3@elk.edu.pl

6.       Wykonawca składa tylko 1 ofertę.

7.       Jedynym kryterium wyboru jest cena.

             V.            Założenia do umowy:

1.       Zamawiający przewiduje podpisanie standardowej umowy, w której zawarte zostaną m.in. następujące zasady:

a)      Płatność nastąpi przelewem po dokonaniu zamówienia, na podane konto wykonawcy, w terminie 2 dni od daty złożenia faktury przez wykonawcę. Złożenie faktury przez wykonawcę nie może nastąpić wcześniej niż w dniu odbioru zamówienia.

2.       Kary umowne:

a.       za opóźnienie w realizacji zamówienia 0,5% za każdy dzień zwłoki (netto),

b.      za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 20% kwoty oferty (netto),

c.       Zamawiający może potrącić kary umowne z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę,

d.      Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne,

e.      zapłata kar umownych nastąpi w terminie 5 dni od otrzymania noty księgowej lub wezwania do ich uiszczenia.

            VI.            Rozstrzyganie sporów:

Spory będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie. W przypadku braku porozumienia między Stronami spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy terytorialnie dla Zamawiającego.

VII. Ochrona danych osobowych:

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Joanna Beata Sokołowska, 19-300 Ełk, zwane dalej w skrócie Administratorem.

2.    Przedstawicielem Administratora jest inspektor ochrony danych u administratora z którym można skontaktować się pod adresem iod@rodo.elk.pl, lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3.    Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 732 60 41 e-mail: sp3@elk.edu.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

4.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.

5.    Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w projekcie czynności kontrolnych i audytowych.

6.    Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do: żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.

7.    Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim

8.    Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

9.    Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10.  Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym, mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz wykonanie umowy.

 

Status
Rozstrzygnięty
Tryb
nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Zamawiający
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku
Termin składania ofert / wniosków
30-03-2023 12:00
Termin otwarcia ofert / wniosków
30-03-2023 13:00
Data ogłoszenia
22-03-2023

Załączniki

1. 2124329092_załącznik nr 1 Formularz ofertowy Sp3.doc (80 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 22-03-2023 11:13 | Data wytworzenia informacji: 22-03-2023
2. 135772763_ekrany protokół 31.03.2023 r..pdf (427.7 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 31-03-2023 14:56 | Data wytworzenia informacji: 31-03-2023

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Jakub Malicki
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Malicki
Czas publikacji informacji:
31-03-2023 14:56
Wprowadzający informację:
Joanna Sokołowska
Liczba wyświetleń informacji:
162
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji