Ełk, 02.09.2022 r.
Znak sprawy SP3.26.9.2022
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł,
niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn.
zm.).
I.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka
Sienkiewicza w Ełku 19 –
300 Ełk, ul. Grodzieńska 1; tel.
87 732 60 40; e-mail: sp3@elk.edu.pl
II.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
systemu monitoringu wizyjnego. Szczegółowy opis zamówienia jest w dokumencie „SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA
TECHNICZNA” który stanowi załącznik nr 1
do tego zapytania.
III.
Termin
wykonania zamówienia:
do 31.10.2022r.
IV.
Miejsce
wykonania przedmiotu zamówienia:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku 19 – 300 Ełk, ul. Grodzieńska 1.
V.
Sposób
przygotowania i termin złożenia oferty:
1. Cena oferty
musi być wyrażona cyfrowo i słownie oraz powinna zawierać wszystkie koszty
usługi.
2. Oferta
powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
3. Ofertę
należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym załącznik nr 2.
4. Oferta
otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym poniżej nie będzie
uwzględniona przy wyborze. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną
przez siebie ofertę przed terminem jej składania.
5. Ofertę
sporządzoną w języku polskim zawierającą nazwę i adres Zamawiającego,
nazwę i adres wykonawcy oraz napis „Zapytanie ofertowe SP3.26.9.2022” należy złożyć do 12.09.2022r. do godziny
12.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Ełku
przy ulicy Grodzieńskiej 1 lub przesłać drogą
elektroniczną na adres: sp3@elk.edu.pl
6. Wykonawca składa tylko 1 ofertę.
VI.
Ocena Ofert
:
1.
Kryteria oceny ofert: 100% cena
2.
Cena ryczałtowa, powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia oraz podatek VAT.
3.
W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający może prowadzić z
Wykonawcami negocjacje w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji
zamówienia.
4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie
postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków
prawnych i
finansowych z tego tytułu.
VII.
Założenia do
umowy:
Wzór umowy załącznik nr 3.
VIII.
Ochrona danych osobowych:
W
związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Joanna Beata
Sokołowska, 19-300 Ełk, zwane dalej w skrócie Administratorem.
2.
Przedstawicielem Administratora jest inspektor ochrony danych u administratora
z którym można skontaktować się pod adresem iod@rodo.elk.pl, lub pisemnie na
adres siedziby Administratora.
3.
Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 732 60 41 e-mail: sp3@elk.edu.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania
ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania
umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
5.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia
w projekcie czynności kontrolnych i audytowych.
6.
Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do: żądania od
Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
7.
Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia
skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w
państwie członkowskim
8.
Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego
naruszenia.
9.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
10.
Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do
udziału w zapytaniu
ofertowym, mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz
wykonanie umowy.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA
2. Załącznik nr 2 formularz oferty
3. Załącznik nr 3 wzór umowy
1.
1349417611_załącznik nr 1 - szczegółowa specyfikacja techniczna.pdf (424.5 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-09-2022 12:50 | Data wytworzenia informacji: 02-09-2022 |
2.
1685662018_załącznik nr 2 Formularz ofertowy Sp3 .doc (95 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-09-2022 12:50 | Data wytworzenia informacji: 02-09-2022 |
3.
1550166577_załącznik nr 3 - wzór umowy sp3.docx (40.7 KB) Data wprowadzenia do BIP: 02-09-2022 12:50 | Data wytworzenia informacji: 02-09-2022 |
4.
774206173_Odpowiedz na pytania, które wpłynęły do zamawiającego.docx (13 KB) Data wprowadzenia do BIP: 08-09-2022 13:13 | Data wytworzenia informacji: 08-09-2022 |
5.
294149488_Zmiana terminu składania ofert Sp3 - .docx (60.9 KB) Data wprowadzenia do BIP: 08-09-2022 13:13 | Data wytworzenia informacji: 08-09-2022 |
6.
1946095452_Protokół postępowania.pdf (426.9 KB) Data wprowadzenia do BIP: 19-09-2022 14:11 | Data wytworzenia informacji: 19-09-2022 |